Колективний перегляд заняття "Подорож до казки «Колосок»"
Колективний перегляд заняття "Подорож до казки «Колосок»"
Підготувала вихователь Ничипорець Т.П.
Програмовий зміст: продовжувати поповнювати знання дітей про цифри та числа; вправляти у вмінні користуватися порядковою та кількісною лічбою (у межах 1-10); розвивати вміння визначати кількість предметів та вміння позначати їх цифрами; вміння розрізняти геометричні фігури(круг, квадрат, овал, прямокутник,ромб) та розвивати вміння продовжувати логічний ряд; закріпити вміння порівнювати числа (більше, менше, порівну); виховувати самостійність, організованість.
Матеріал: індивідуальні картки; цифри та літери (Колосок - 1-8)( 8 - «З’єднай цифри»); ілюстрації по змісту заняття; прості олівці, маркери, цеглинки Лего (червоні і зелені)
Попередня робота: читання казки «Колосок»; порівняння множин; дидактична гра «Рахівниця»; закріплення геометричних фігур; дидактична гра «Склад числа»
Диференціація: 1 підгрупа (індивідуальні картки (1завдання – півень; 2завдання- 8,9; 3 завдання – 7-9)
2 підгрупа (індивідуальні картки (1завдання – мишеня; 2завдання - 5,6; 3 завдання – 5-7)
Хід заняття
1.Організаційна частина
Привітання
Доброго ранку, доброго дня.
Вітає, усіх, казкова дітвора.
Бажаємо, здоров’я,
Бажаємо, добра.
Доброго ранку, доброго дня!
Пальминг
Вихователь: - Сьогодні у нас незвичне заняття, ми вирушаємо у подорож до казки, а от до якої ми з вами повинні відгадати (вихователь звертає увагу дітей на цифри, які розміщені у групі( цифри з літерами 3,2,1,7,5,4,6, 8 – ЛОККСОО(8- картинки «З’єднай цифри» ) вам треба розставити цифри по – порядку і тоді ми зможемо прочитати назву казки
(діти знаходять цифри,викладають цифровий ряд і читають слово)
2.Основна частина
- Вірно, ми вирушаємо до казки «Колосок», погляньте,(вихователь звертає увагу на цифру (8 з фотоапаратом і картинками «З’єднай цифри») наші герої надіслали нам свої фото Ви їх впізнали? (ні).
- Чому? ( тому, що на кратках тільки цифри та крапки)
- Так, вірно, сідайте, знайдіть картку з червоним кругом. Вам треба з’єднати цифри лінією, тоді й впізнаєте героїв, а спочатку давайте зробимо пальчикову гімнастику.
Пальчикова гімнастика
Наші пальчик актори,
Обирали собі ролі,
Двоє сірих мишенят,
Півнику дамо зернят.
Чи усі ви відгадали,
Що за казку показали.
Завдання 1 «З’єднай цифри»
(діти виконують завдання і називають героїв
1 підгрупа – півень
2 підгрупа – мишеня)
- Молодці, героїв вгадали. Але є одна проблема: Півник не вміє рахувати. Допоможемо йому визначити кількість зернят у мішечках?(відповіді дітей). Для цього пропоную взяти картку з синім прямокутником,ми маємо порахувати зерна у мішечках і обвести потрібну цифру у цифровому ряду під мішечком.
- Тож, до справи.
Завдання 2 «Визнач кількість зернят у мішечках»
(1 підгрупа – 8,9) 123456789
(2 підгрупа – 5,6)
- Молодці зернятка розклали, порахували, а тепер перевірте, чи вірно виконали завдання . А Півник подивиться. (самоперевірка з цеглинками Лего: вірно-зелена цеглинка, невірно - червона)
- Добре, півник поніс зерна до млина, а ми з вами трохи відпочинемо та пограємо в гру
Фізхвилинка «Де були, не скажемо, а що бачили, покажемо»
(Вихователь за допомогою фотоапарату «Картинка з діркою» пропонує дітям сфотографувати рухи, а інші відгадують: птах летить, хитаються дерева, росте квітка, вовк крадеться лісом, метелик перелітає з квітки на квітку; поважно крокує слон, кінь скаче, діти катаються на ковзанах)
- Відпочили, і на місця тихенько сіли, півник працює, а мишенята відпочивають, давайте запропонуємо їм роботу, разом з мишенятами прикрасимо скатертину.
Завдання 3 «Продовж ряд»
- Назвіть фігури в першому ряді, другому, третьому, домалюйте малюнок
- А чи гарно ви прикрасили скатертини, визначать ваші друзі, які сидять поряд
(взаємоперевірка з цеглинками Лего)
- Мишенята вам дуже вдячні. Стіл уже накритий, і Півнику треба розставити посуд. Давайте йому допоможемо. Пропоную взяти картку з жовтим трикутником (пригадати знаки )
- Ви маєте порівняти кількість посуду та поставити знак більше, менше чи дорівнює
Завдання 4 «Порівняй»
1 підгрупа – 7-9
2 підгрупа 5-7
- Півник хоче перевірити, чи вірно виконано завдання( одна дитина біля дошки, а інші з цеглинками Лего)
- Ну, що ж, Півнику допомогли, а зараз наші герої хочуть розсадити гостей за столами , але не знають як це краще зробити. Давайте допоможемо їм (діти працюють біля мольбертів).
- Підійдіть до мольбертів, об’єднайтесь у пари, нам треба розсадити гостей так, щоб за кожним столом сиділо по п’ять гостей
Завдання 5 «Розсади гостей»
- Перевіримо, чи для всіх гостей будуть місця( вихователь )
3.Заключна частина
- Півник і мишенята вдячні вам за допомогу. Ви молодці
- Як ви гадаєте ми впорались із завданнями?
- Скільки завдань виконали?
- Які завдання виконати було важче?
- До якої казки ми подорожували?
- На згадку про сьогоднішню зустріч Півник з мишенятами приготував вам сюрприз – мультфільм «На фермі»