Колективний перегляд заняття "Подорож до казки «Колосок»"

5 апреля 2021 - Администратор

Колективний перегляд заняття "Подорож до казки «Колосок»"

Підготувала вихователь Ничипорець Т.П.

Програмовий зміст: продовжувати поповнювати  знання дітей про цифри та числа; вправляти у вмінні користуватися порядковою та кількісною лічбою (у межах 1-10); розвивати  вміння визначати кількість предметів та вміння позначати їх цифрами; вміння розрізняти  геометричні фігури(круг, квадрат, овал, прямокутник,ромб) та розвивати вміння продовжувати логічний ряд; закріпити  вміння порівнювати числа (більше, менше, порівну); виховувати самостійність, організованість.

Матеріал: індивідуальні картки; цифри та літери (Колосок - 1-8)( 8 - «З’єднай цифри»); ілюстрації по змісту заняття; прості олівці, маркери, цеглинки Лего (червоні і зелені)

Попередня робота: читання казки «Колосок»; порівняння множин;  дидактична гра «Рахівниця»; закріплення геометричних фігур; дидактична гра «Склад числа»

Диференціація: 1 підгрупа (індивідуальні картки (1завдання – півень; 2завдання- 8,9; 3 завдання – 7-9)

2 підгрупа (індивідуальні картки (1завдання – мишеня; 2завдання - 5,6; 3 завдання – 5-7)

                                                                       Хід заняття

1.Організаційна частина

Привітання

Доброго ранку, доброго дня.

Вітає, усіх, казкова дітвора.

Бажаємо, здоров’я,

Бажаємо, добра.

Доброго ранку, доброго дня!

Пальминг

Вихователь: - Сьогодні у нас незвичне заняття, ми вирушаємо у подорож до казки, а от до якої ми з вами повинні відгадати (вихователь звертає увагу дітей на цифри, які розміщені у групі( цифри з літерами 3,2,1,7,5,4,6, 8 – ЛОККСОО(8- картинки «З’єднай  цифри» ) вам треба розставити цифри по – порядку і тоді ми зможемо прочитати назву казки

(діти знаходять цифри,викладають цифровий ряд і читають слово)

2.Основна частина

- Вірно, ми вирушаємо до казки «Колосок», погляньте,(вихователь звертає увагу на цифру (8 з фотоапаратом і картинками «З’єднай  цифри») наші герої  надіслали нам свої фото Ви їх впізнали? (ні).

- Чому? ( тому, що на кратках тільки цифри та крапки)

- Так, вірно, сідайте, знайдіть картку з червоним кругом. Вам треба  з’єднати цифри лінією, тоді й впізнаєте героїв, а спочатку давайте зробимо пальчикову гімнастику.

Пальчикова гімнастика

Наші пальчик актори,

Обирали собі ролі,

Двоє сірих мишенят,

Півнику дамо зернят.

Чи усі ви відгадали,

Що за казку показали.

 Завдання 1 «З’єднай цифри»

(діти виконують завдання і називають героїв

1 підгрупа – півень

2 підгрупа – мишеня)

- Молодці, героїв вгадали. Але є одна проблема: Півник не вміє рахувати. Допоможемо йому визначити кількість зернят у мішечках?(відповіді дітей). Для цього пропоную взяти  картку з синім прямокутником,ми маємо порахувати зерна у мішечках і обвести потрібну цифру у цифровому ряду під мішечком.

- Тож, до справи.

Завдання 2 «Визнач кількість зернят у мішечках»

(1 підгрупа – 8,9)        123456789

(2 підгрупа – 5,6)

 

- Молодці зернятка розклали, порахували,  а тепер  перевірте, чи вірно виконали завдання . А Півник подивиться. (самоперевірка з цеглинками Лего: вірно-зелена цеглинка, невірно - червона)

 - Добре, півник поніс зерна  до млина, а ми з вами трохи відпочинемо та пограємо в гру

Фізхвилинка «Де були, не скажемо, а що бачили,  покажемо»

(Вихователь за допомогою фотоапарату «Картинка з діркою» пропонує дітям сфотографувати рухи, а інші відгадують: птах летить, хитаються дерева, росте квітка, вовк крадеться лісом, метелик перелітає з квітки на квітку; поважно крокує слон, кінь скаче, діти катаються на ковзанах)

- Відпочили, і на місця тихенько сіли, півник працює, а мишенята відпочивають, давайте запропонуємо їм роботу, разом з мишенятами  прикрасимо скатертину.

Завдання 3 «Продовж ряд»

- Назвіть фігури  в першому ряді, другому, третьому, домалюйте малюнок

-  А чи гарно ви прикрасили скатертини, визначать ваші друзі, які сидять поряд

(взаємоперевірка з цеглинками Лего)

- Мишенята вам  дуже вдячні. Стіл уже накритий,  і Півнику треба розставити посуд. Давайте йому допоможемо. Пропоную взяти картку з жовтим трикутником (пригадати знаки               )

-  Ви маєте порівняти кількість посуду  та поставити знак більше, менше чи дорівнює

Завдання 4 «Порівняй»

1 підгрупа – 7-9

2 підгрупа 5-7

- Півник хоче перевірити, чи вірно виконано  завдання( одна дитина біля дошки, а інші з цеглинками Лего)

- Ну, що ж, Півнику допомогли, а зараз наші герої хочуть розсадити гостей за столами , але не знають як це краще зробити. Давайте  допоможемо їм (діти працюють біля мольбертів).

- Підійдіть до мольбертів, об’єднайтесь у  пари, нам треба розсадити гостей так, щоб за кожним столом сиділо по п’ять гостей

Завдання 5 «Розсади гостей»

- Перевіримо, чи для всіх гостей будуть місця( вихователь )

3.Заключна частина

- Півник і мишенята вдячні вам  за допомогу. Ви молодці

- Як ви гадаєте ми впорались із завданнями?

- Скільки завдань виконали?

- Які завдання виконати було важче?

- До якої казки ми подорожували?

- На згадку про сьогоднішню зустріч Півник з мишенятами приготував вам сюрприз – мультфільм «На фермі»