Музичний додаток: «Проженем нудьгу- пограємо в музичну гру!»

10 февраля 2021 - Администратор

Музичний додаток:

«Проженем нудьгу- пограємо в музичну гру!»

 

 

Гра « Веселі стаканчики»

авторська ідея О.Вдовиченко

Мета: розвивати музично- ритмічні здібності, увагу, моторику рук.

 

Атрибути : різнокольорові пластмасові стаканчики.

Хід гри

Діти сидять в колі на колінцях. Перед кожною дитиною стоїть перевернутий до гори дном стаканчик (паперовий або пластиковий)

 

Пальчик, пальчик тук-тук-тук,      ударяють ритмічно пальчик о пальчик

По стаканчику стук-стук.               ударяють ритмічно по стаканчику

пальчиками правої руки

Плесь, плесь,                                   плескають в долоні 2 рази

Раз, два, три!                                           ударяють по стаканчику по черзі пальчиками правої та лівої руки

Свій стаканчик ти візьми               беруть стаканчик правою рукою

Його другу передай,                      передають стаканчик другу праворуч

Гру з початку починай!

 

Гра з хмаринкою

авторська ідея О.Вдовиченко

Мета: розвивати співочі здібності, увагу, вміння перевтілюватись у ігрові персонажі .

 

Атрибути : парасолька, хмаринка.

Хід гри

1. Як зайчата погуляєм,                                    стрибають, як зайчики

По доріжці пострибаєм.

Світить сонечко згори

Для веселої дітвори.

 

Небом хмарка пропливала,                              муз. керівник виходить з хмаркою, «пропливає» поміж дітей

 

Зайченяток налякала.

Парасолька нас гукає                                        вихователь розкриває парасольку,

І від дощику сховає.                                          діти ховаються під парасольку.

2. Як ведмедики гуляєм,                                   йдуть, як ведмедики

Вправно ніжки піднімаєм.

Світить сонечко згори

Для веселої дітвори.

 

Небом хмарка пропливала,                               муз. керівник виходить з хмаркою«пропливає» поміж дітей

Ведмежаток налякала.

Парасолька нас гукає                                        вихователь розкриває парасольку,

І від дощику сховає.                                          діти ховаються під парасольку

 

3. Ми як пташки погуляєм,                               «літають», як пташки

Швидко крильцями махаєм.

Світить сонечко згори

Для веселої дітвори.

 

Небом хмарка пропливала,                              муз. керівник виходить з хмаркою, «пропливає» поміж дітей

Пташеняток налякала.

Парасолька нас гукає                                                                             вихователь розкриває парасольку

І від дощику сховає.                                                                               діти ховаються під парасольку

 

«Кошенята» авторська ідея О.Вдовиченко

 

Мета:  розвивати музично-ритмічні здібності, вміння відтворювати музично-ігровий образ персонажа.

(На початок танцю діти знаходяться біля центральної стіни.

На вступ починають рухатися кожен на своє місце, як кошенята.)

1. Малі кошенята вийшли погулять.                                 «царапки» праворуч

І захотілось кицям з ніжками пограть.                             «царапки» ліворуч

Приспів:

Раз, два –                                                      по черзі тупнути правою, лівою ногами

На носок!                                                       праву ніжку поставити на носок

Три, чотири                                                 по черзі тупнути правою, лівою ногами

 

Каблучок!                                                     праву ніжку поставити на п’ятку

 

П’ять , шість                                                 по черзі тупнути правою, лівою ногами

 не зівай ,                                                       «Наказ»          

 І кружляти починай!                                  кружляють, як кошенята

 

2.Малі кошенята вийшли погулять.                      «вмивають» носик правою рукою, нахиляючись вперед-праворуч

 

І захотілось кицям в ладусі пограть.                     «вмивають» носик правою рукою, нахиляючись вперед-праворуч, в кінці повертаються в парах обличчям один до одного

Приспів:

Раз, два –                                                      плескають 2 рази в долоні

Поплещи!                                                     плескають 3 рази в долоні сусіда              

Три, чотири                                                                  плескають 2 рази в долоні

Від душі!                                                             плескають 3 рази в долоні сусіда

П’ять , шість                                                 плескають 2 рази в долоні

не зівай ,                                                                         «Наказ»

І кружляти починай!                                   кружляють, як кошенята

Пісня-гра «Віночок»

Мета: розвивати співочі здібності, почуття ритму, дружнє ставлення один до одного.

Атрибути: віночок.

Хід гри:

Діти стоять у колі. Дівчинка з віночком у витягнутих руках іде, співаючи, повз них. Закінчивши співати, зупиняється і, якщо напроти неї дівчинка, називає її ім’я і вдягає на голову віночок. Якщо хлопчик – дає йому віночок у руки. На повторення музичного супроводу обоє виходять на середину кола й кружляють, узявшись під руки. Діти в колі плескають у долоні.

 

Я віночок сплету,
Я віночок сплету.
А кому я цей віночок
На голівоньку вдягну?
(Тетянці, Оксанці…)

Народна гра «Ой, Василю-товаришу...

Мета: розвивати увагу, почуття ритму,  збагачувати і закріплювати знання про працю людей.

(Діти стоять у колі, за допомогою лічилки вибираємо Василя)

Лічилка:   Стоїть верба над потоком,

                Похилилась одним боком,

                Похилилась до води -

                Ти води.

(Діти йдуть по колу і співають)

Ой, Василю-товаришу,

Подивись-но на нас.

Відгадай-но товаришу,

Яка праця у нас.

А як не вгадаєш,-

Будемо карати.

Тоді будеш перед нами

Три дні танцювати!

(Діти показують: копають, замітають, поливають, рубають дрова тощо...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Привіталочка»

авторська ідея Т.О. Островської; муз. народна

 

 Мета : Встановити емоційний контакт між усіма учасниками. Розширити словниковий запас дітей, виховувати дружнє, привітне ставлення один до одного.

Хід гри:

Музичний керівник:

Ідуть, ідуть наші ніжки                 (Діти рухаються в довільному напрямку)

Знають всі доріжки.

Весело гуляють,

Друга зустрічають.                       (Вибирають собі пару і вітаються за руку)

Діти:

Добрий день, друже мій,              (Проспівують слова)

Я тебе вітаю,

І для тебе друже мій

Пісеньку співаю.                           (Діти кружляють парами)

 (Гра повторюється 3-4 рази)

 

 

 

 

 

 

 

«Весела подорож»

авторська ідея Т.О. Островської

Мета: вчити дітей змінювати рухи зі зміною частин музики, розвивати чуття ритму, засвоювати легкий біг навшпиньках, створювати дітям ігровий настрій.

Атрибути: Іграшки на руку – зайчик, білочка, пташечка, лисичка.

Хід гри:

1.По стежинці у ліску з дітками гуляли.

Раптом зайчик прискакав і ми пострибали.    

( Діти ідуть на носках, потім стрибають)

 

2.Всі побігли по стежинці сонечко сіяє

І ось білочка з’явилась, з нами чеберяє.

( Діти біжать на носочках, потім ідуть «дрібушечками»)

 

3.Знову діти всі побігли пташечки співають

І маленькі пташенята весело літають.

( Діти біжать на носочках, а потім «літають як пташечки»)

 

4.Біжимо ми біжимо по стежинці всі разом.

І зустріли руду лиску, заспівали з нею пісню.

 ( Діти біжать на носочках, потім співають пісню «Я лисичка, я сестричка»)

5.А тепер додому час наш садок чекає.

Лісовим усім звірятам, ручками махаєм.

 

 

 

Гра «Повторялочка»

авторська ідея Т.О. Островської

Мета: Встановити емоційний контакт між усіма учасниками. Виховувати дружнє, привітне ставлення один до одного.

Хід гри:

 

Діти:

Ми у коло всі зібрались,              (діти ідуть по колу)

Дуже гарно привітались.

Ми притупнем каблучком            (тупають ногою)

Затанцюємо гуртом.

Музичний керівник вибирає дитину-ведучого і промовляє наступні слова:

                                                       А тепер у гру пограєм,

                                                       На ведучого дивись,

                                                       Все уважно ти повторюй

                                                       І, звичайно, не лінись!

Дитина показує рухи, а діти повторюють

 

 Музичний додаток:

«Проженем нудьгу- пограємо в музичну гру!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра « Веселі стаканчики»

авторська ідея О.Вдовиченко

Мета: розвивати музично- ритмічні здібності, увагу, моторику рук.

 

Атрибути : різнокольорові пластмасові стаканчики.

Хід гри

Діти сидять в колі на колінцях. Перед кожною дитиною стоїть перевернутий до гори дном стаканчик (паперовий або пластиковий)

 

Пальчик, пальчик тук-тук-тук,      ударяють ритмічно пальчик о пальчик

По стаканчику стук-стук.               ударяють ритмічно по стаканчику

пальчиками правої руки

Плесь, плесь,                                   плескають в долоні 2 рази

Раз, два, три!                                           ударяють по стаканчику по черзі пальчиками правої та лівої руки

Свій стаканчик ти візьми               беруть стаканчик правою рукою

Його другу передай,                      передають стаканчик другу праворуч

Гру з початку починай!

 

 

 

Гра з хмаринкою

авторська ідея О.Вдовиченко

 

Мета: розвивати співочі здібності, увагу, вміння перевтілюватись у ігрові персонажі .

 

Атрибути : парасолька, хмаринка.

Хід гри

1. Як зайчата погуляєм,                                    стрибають, як зайчики

По доріжці пострибаєм.

Світить сонечко згори

Для веселої дітвори.

 

Небом хмарка пропливала,                              муз. керівник виходить з хмаркою, «пропливає» поміж дітей

 

Зайченяток налякала.

Парасолька нас гукає                                        вихователь розкриває парасольку,

І від дощику сховає.                                          діти ховаються під парасольку.

2. Як ведмедики гуляєм,                                   йдуть, як ведмедики

Вправно ніжки піднімаєм.

Світить сонечко згори

Для веселої дітвори.

 

Небом хмарка пропливала,                               муз. керівник виходить з хмаркою«пропливає» поміж дітей

Ведмежаток налякала.

Парасолька нас гукає                                        вихователь розкриває парасольку,

І від дощику сховає.                                          діти ховаються під парасольку

 

3. Ми як пташки погуляєм,                               «літають», як пташки

Швидко крильцями махаєм.

Світить сонечко згори

Для веселої дітвори.

 

Небом хмарка пропливала,                              муз. керівник виходить з хмаркою, «пропливає» поміж дітей

Пташеняток налякала.

Парасолька нас гукає                                                                             вихователь розкриває парасольку

І від дощику сховає.                                                                               діти ховаються під парасольку

 

«Кошенята» авторська ідея О.Вдовиченко

 

Мета:  розвивати музично-ритмічні здібності, вміння відтворювати музично-ігровий образ персонажа.

(На початок танцю діти знаходяться біля центральної стіни.

На вступ починають рухатися кожен на своє місце, як кошенята.)

1. Малі кошенята вийшли погулять.                                 «царапки» праворуч

І захотілось кицям з ніжками пограть.                             «царапки» ліворуч

Приспів:

Раз, два –                                                      по черзі тупнути правою, лівою ногами

На носок!                                                       праву ніжку поставити на носок

Три, чотири                                                 по черзі тупнути правою, лівою ногами

 

Каблучок!                                                     праву ніжку поставити на п’ятку

 

П’ять , шість                                                 по черзі тупнути правою, лівою ногами

 не зівай ,                                                       «Наказ»          

 І кружляти починай!                                  кружляють, як кошенята

 

2.Малі кошенята вийшли погулять.                      «вмивають» носик правою рукою, нахиляючись вперед-праворуч

 

І захотілось кицям в ладусі пограть.                     «вмивають» носик правою рукою, нахиляючись вперед-праворуч, в кінці повертаються в парах обличчям один до одного

Приспів:

Раз, два –                                                      плескають 2 рази в долоні

Поплещи!                                                     плескають 3 рази в долоні сусіда              

Три, чотири                                                                  плескають 2 рази в долоні

Від душі!                                                             плескають 3 рази в долоні сусіда

П’ять , шість                                                 плескають 2 рази в долоні

не зівай ,                                                                         «Наказ»

І кружляти починай!                                   кружляють, як кошенята

Пісня-гра «Віночок»

Мета: розвивати співочі здібності, почуття ритму, дружнє ставлення один до одного.

Атрибути: віночок.

Хід гри:

Діти стоять у колі. Дівчинка з віночком у витягнутих руках іде, співаючи, повз них. Закінчивши співати, зупиняється і, якщо напроти неї дівчинка, називає її ім’я і вдягає на голову віночок. Якщо хлопчик – дає йому віночок у руки. На повторення музичного супроводу обоє виходять на середину кола й кружляють, узявшись під руки. Діти в колі плескають у долоні.

 

Я віночок сплету,
Я віночок сплету.
А кому я цей віночок
На голівоньку вдягну?
(Тетянці, Оксанці…)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Народна гра «Ой, Василю-товаришу...

Мета: розвивати увагу, почуття ритму,  збагачувати і закріплювати знання про працю людей.

(Діти стоять у колі, за допомогою лічилки вибираємо Василя)

Лічилка:   Стоїть верба над потоком,

                Похилилась одним боком,

                Похилилась до води -

                Ти води.

(Діти йдуть по колу і співають)

Ой, Василю-товаришу,

Подивись-но на нас.

Відгадай-но товаришу,

Яка праця у нас.

А як не вгадаєш,-

Будемо карати.

Тоді будеш перед нами

Три дні танцювати!

(Діти показують: копають, замітають, поливають, рубають дрова тощо...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Привіталочка»

авторська ідея Т.О. Островської; муз. народна

 

 Мета : Встановити емоційний контакт між усіма учасниками. Розширити словниковий запас дітей, виховувати дружнє, привітне ставлення один до одного.

Хід гри:

Музичний керівник:

Ідуть, ідуть наші ніжки                 (Діти рухаються в довільному напрямку)

Знають всі доріжки.

Весело гуляють,

Друга зустрічають.                       (Вибирають собі пару і вітаються за руку)

Діти:

Добрий день, друже мій,              (Проспівують слова)

Я тебе вітаю,

І для тебе друже мій

Пісеньку співаю.                           (Діти кружляють парами)

 (Гра повторюється 3-4 рази)

 

 

 

 

 

 

 

«Весела подорож»

авторська ідея Т.О. Островської

Мета: вчити дітей змінювати рухи зі зміною частин музики, розвивати чуття ритму, засвоювати легкий біг навшпиньках, створювати дітям ігровий настрій.

Атрибути: Іграшки на руку – зайчик, білочка, пташечка, лисичка.

Хід гри:

1.По стежинці у ліску з дітками гуляли.

Раптом зайчик прискакав і ми пострибали.    

( Діти ідуть на носках, потім стрибають)

 

2.Всі побігли по стежинці сонечко сіяє

І ось білочка з’явилась, з нами чеберяє.

( Діти біжать на носочках, потім ідуть «дрібушечками»)

 

3.Знову діти всі побігли пташечки співають

І маленькі пташенята весело літають.

( Діти біжать на носочках, а потім «літають як пташечки»)

 

4.Біжимо ми біжимо по стежинці всі разом.

І зустріли руду лиску, заспівали з нею пісню.

 ( Діти біжать на носочках, потім співають пісню «Я лисичка, я сестричка»)

5.А тепер додому час наш садок чекає.

Лісовим усім звірятам, ручками махаєм.

 

 

 

Гра «Повторялочка»

авторська ідея Т.О. Островської

Мета: Встановити емоційний контакт між усіма учасниками. Виховувати дружнє, привітне ставлення один до одного.

Хід гри:

 

Діти:

Ми у коло всі зібрались,              (діти ідуть по колу)

Дуже гарно привітались.

Ми притупнем каблучком            (тупають ногою)

Затанцюємо гуртом.

Музичний керівник вибирає дитину-ведучого і промовляє наступні слова:

                                                       А тепер у гру пограєм,

                                                       На ведучого дивись,

                                                       Все уважно ти повторюй

                                                       І, звичайно, не лінись!

Дитина показує рухи, а діти повторюють