Музичний додаток: «Проженем нудьгу- пограємо в музичну гру!»
Музичний додаток:
«Проженем нудьгу- пограємо в музичну гру!»
Гра « Веселі стаканчики»
авторська ідея О.Вдовиченко
Мета: розвивати музично- ритмічні здібності, увагу, моторику рук.
Атрибути : різнокольорові пластмасові стаканчики.
Хід гри
Діти сидять в колі на колінцях. Перед кожною дитиною стоїть перевернутий до гори дном стаканчик (паперовий або пластиковий)
Пальчик, пальчик тук-тук-тук, ударяють ритмічно пальчик о пальчик
По стаканчику стук-стук. ударяють ритмічно по стаканчику
пальчиками правої руки
Плесь, плесь, плескають в долоні 2 рази
Раз, два, три! ударяють по стаканчику по черзі пальчиками правої та лівої руки
Свій стаканчик ти візьми беруть стаканчик правою рукою
Його другу передай, передають стаканчик другу праворуч
Гру з початку починай!
Гра з хмаринкою
авторська ідея О.Вдовиченко
Мета: розвивати співочі здібності, увагу, вміння перевтілюватись у ігрові персонажі .
Атрибути : парасолька, хмаринка.
Хід гри
1. Як зайчата погуляєм, стрибають, як зайчики
По доріжці пострибаєм.
Світить сонечко згори
Для веселої дітвори.
Небом хмарка пропливала, муз. керівник виходить з хмаркою, «пропливає» поміж дітей
Зайченяток налякала.
Парасолька нас гукає вихователь розкриває парасольку,
І від дощику сховає. діти ховаються під парасольку.
2. Як ведмедики гуляєм, йдуть, як ведмедики
Вправно ніжки піднімаєм.
Світить сонечко згори
Для веселої дітвори.
Небом хмарка пропливала, муз. керівник виходить з хмаркою«пропливає» поміж дітей
Ведмежаток налякала.
Парасолька нас гукає вихователь розкриває парасольку,
І від дощику сховає. діти ховаються під парасольку
3. Ми як пташки погуляєм, «літають», як пташки
Швидко крильцями махаєм.
Світить сонечко згори
Для веселої дітвори.
Небом хмарка пропливала, муз. керівник виходить з хмаркою, «пропливає» поміж дітей
Пташеняток налякала.
Парасолька нас гукає вихователь розкриває парасольку
І від дощику сховає. діти ховаються під парасольку
«Кошенята» авторська ідея О.Вдовиченко
Мета: розвивати музично-ритмічні здібності, вміння відтворювати музично-ігровий образ персонажа.
(На початок танцю діти знаходяться біля центральної стіни.
На вступ починають рухатися кожен на своє місце, як кошенята.)
1. Малі кошенята вийшли погулять. «царапки» праворуч
І захотілось кицям з ніжками пограть. «царапки» ліворуч
Приспів:
Раз, два – по черзі тупнути правою, лівою ногами
На носок! праву ніжку поставити на носок
Три, чотири по черзі тупнути правою, лівою ногами
Каблучок! праву ніжку поставити на п’ятку
П’ять , шість по черзі тупнути правою, лівою ногами
не зівай , «Наказ»
І кружляти починай! кружляють, як кошенята
2.Малі кошенята вийшли погулять. «вмивають» носик правою рукою, нахиляючись вперед-праворуч
І захотілось кицям в ладусі пограть. «вмивають» носик правою рукою, нахиляючись вперед-праворуч, в кінці повертаються в парах обличчям один до одного
Приспів:
Раз, два – плескають 2 рази в долоні
Поплещи! плескають 3 рази в долоні сусіда
Три, чотири плескають 2 рази в долоні
Від душі! плескають 3 рази в долоні сусіда
П’ять , шість плескають 2 рази в долоні
не зівай , «Наказ»
І кружляти починай! кружляють, як кошенята
Пісня-гра «Віночок»
Мета: розвивати співочі здібності, почуття ритму, дружнє ставлення один до одного.
Атрибути: віночок.
Хід гри:
Діти стоять у колі. Дівчинка з віночком у витягнутих руках іде, співаючи, повз них. Закінчивши співати, зупиняється і, якщо напроти неї дівчинка, називає її ім’я і вдягає на голову віночок. Якщо хлопчик – дає йому віночок у руки. На повторення музичного супроводу обоє виходять на середину кола й кружляють, узявшись під руки. Діти в колі плескають у долоні.
Я віночок сплету,
Я віночок сплету.
А кому я цей віночок
На голівоньку вдягну?
(Тетянці, Оксанці…)
Народна гра «Ой, Василю-товаришу...
Мета: розвивати увагу, почуття ритму, збагачувати і закріплювати знання про працю людей.
(Діти стоять у колі, за допомогою лічилки вибираємо Василя)
Лічилка: Стоїть верба над потоком,
Похилилась одним боком,
Похилилась до води -
Ти води.
(Діти йдуть по колу і співають)
Ой, Василю-товаришу,
Подивись-но на нас.
Відгадай-но товаришу,
Яка праця у нас.
А як не вгадаєш,-
Будемо карати.
Тоді будеш перед нами
Три дні танцювати!
(Діти показують: копають, замітають, поливають, рубають дрова тощо...)
Гра «Привіталочка»
авторська ідея Т.О. Островської; муз. народна
Мета : Встановити емоційний контакт між усіма учасниками. Розширити словниковий запас дітей, виховувати дружнє, привітне ставлення один до одного.
Хід гри:
Музичний керівник:
Ідуть, ідуть наші ніжки (Діти рухаються в довільному напрямку)
Знають всі доріжки.
Весело гуляють,
Друга зустрічають. (Вибирають собі пару і вітаються за руку)
Діти:
Добрий день, друже мій, (Проспівують слова)
Я тебе вітаю,
І для тебе друже мій
Пісеньку співаю. (Діти кружляють парами)
(Гра повторюється 3-4 рази)
«Весела подорож»
авторська ідея Т.О. Островської
Мета: вчити дітей змінювати рухи зі зміною частин музики, розвивати чуття ритму, засвоювати легкий біг навшпиньках, створювати дітям ігровий настрій.
Атрибути: Іграшки на руку – зайчик, білочка, пташечка, лисичка.
Хід гри:
1.По стежинці у ліску з дітками гуляли.
Раптом зайчик прискакав і ми пострибали.
( Діти ідуть на носках, потім стрибають)
2.Всі побігли по стежинці сонечко сіяє
І ось білочка з’явилась, з нами чеберяє.
( Діти біжать на носочках, потім ідуть «дрібушечками»)
3.Знову діти всі побігли пташечки співають
І маленькі пташенята весело літають.
( Діти біжать на носочках, а потім «літають як пташечки»)
4.Біжимо ми біжимо по стежинці всі разом.
І зустріли руду лиску, заспівали з нею пісню.
( Діти біжать на носочках, потім співають пісню «Я лисичка, я сестричка»)
5.А тепер додому час наш садок чекає.
Лісовим усім звірятам, ручками махаєм.
Гра «Повторялочка»
авторська ідея Т.О. Островської
Мета: Встановити емоційний контакт між усіма учасниками. Виховувати дружнє, привітне ставлення один до одного.
Хід гри:
Діти:
Ми у коло всі зібрались, (діти ідуть по колу)
Дуже гарно привітались.
Ми притупнем каблучком (тупають ногою)
Затанцюємо гуртом.
Музичний керівник вибирає дитину-ведучого і промовляє наступні слова:
А тепер у гру пограєм,
На ведучого дивись,
Все уважно ти повторюй
І, звичайно, не лінись!
Дитина показує рухи, а діти повторюють
Музичний додаток:
«Проженем нудьгу- пограємо в музичну гру!»
Гра « Веселі стаканчики»
авторська ідея О.Вдовиченко
Мета: розвивати музично- ритмічні здібності, увагу, моторику рук.
Атрибути : різнокольорові пластмасові стаканчики.
Хід гри
Діти сидять в колі на колінцях. Перед кожною дитиною стоїть перевернутий до гори дном стаканчик (паперовий або пластиковий)
Пальчик, пальчик тук-тук-тук, ударяють ритмічно пальчик о пальчик
По стаканчику стук-стук. ударяють ритмічно по стаканчику
пальчиками правої руки
Плесь, плесь, плескають в долоні 2 рази
Раз, два, три! ударяють по стаканчику по черзі пальчиками правої та лівої руки
Свій стаканчик ти візьми беруть стаканчик правою рукою
Його другу передай, передають стаканчик другу праворуч
Гру з початку починай!
Гра з хмаринкою
авторська ідея О.Вдовиченко
Мета: розвивати співочі здібності, увагу, вміння перевтілюватись у ігрові персонажі .
Атрибути : парасолька, хмаринка.
Хід гри
1. Як зайчата погуляєм, стрибають, як зайчики
По доріжці пострибаєм.
Світить сонечко згори
Для веселої дітвори.
Небом хмарка пропливала, муз. керівник виходить з хмаркою, «пропливає» поміж дітей
Зайченяток налякала.
Парасолька нас гукає вихователь розкриває парасольку,
І від дощику сховає. діти ховаються під парасольку.
2. Як ведмедики гуляєм, йдуть, як ведмедики
Вправно ніжки піднімаєм.
Світить сонечко згори
Для веселої дітвори.
Небом хмарка пропливала, муз. керівник виходить з хмаркою«пропливає» поміж дітей
Ведмежаток налякала.
Парасолька нас гукає вихователь розкриває парасольку,
І від дощику сховає. діти ховаються під парасольку
3. Ми як пташки погуляєм, «літають», як пташки
Швидко крильцями махаєм.
Світить сонечко згори
Для веселої дітвори.
Небом хмарка пропливала, муз. керівник виходить з хмаркою, «пропливає» поміж дітей
Пташеняток налякала.
Парасолька нас гукає вихователь розкриває парасольку
І від дощику сховає. діти ховаються під парасольку
«Кошенята» авторська ідея О.Вдовиченко
Мета: розвивати музично-ритмічні здібності, вміння відтворювати музично-ігровий образ персонажа.
(На початок танцю діти знаходяться біля центральної стіни.
На вступ починають рухатися кожен на своє місце, як кошенята.)
1. Малі кошенята вийшли погулять. «царапки» праворуч
І захотілось кицям з ніжками пограть. «царапки» ліворуч
Приспів:
Раз, два – по черзі тупнути правою, лівою ногами
На носок! праву ніжку поставити на носок
Три, чотири по черзі тупнути правою, лівою ногами
Каблучок! праву ніжку поставити на п’ятку
П’ять , шість по черзі тупнути правою, лівою ногами
не зівай , «Наказ»
І кружляти починай! кружляють, як кошенята
2.Малі кошенята вийшли погулять. «вмивають» носик правою рукою, нахиляючись вперед-праворуч
І захотілось кицям в ладусі пограть. «вмивають» носик правою рукою, нахиляючись вперед-праворуч, в кінці повертаються в парах обличчям один до одного
Приспів:
Раз, два – плескають 2 рази в долоні
Поплещи! плескають 3 рази в долоні сусіда
Три, чотири плескають 2 рази в долоні
Від душі! плескають 3 рази в долоні сусіда
П’ять , шість плескають 2 рази в долоні
не зівай , «Наказ»
І кружляти починай! кружляють, як кошенята
Пісня-гра «Віночок»
Мета: розвивати співочі здібності, почуття ритму, дружнє ставлення один до одного.
Атрибути: віночок.
Хід гри:
Діти стоять у колі. Дівчинка з віночком у витягнутих руках іде, співаючи, повз них. Закінчивши співати, зупиняється і, якщо напроти неї дівчинка, називає її ім’я і вдягає на голову віночок. Якщо хлопчик – дає йому віночок у руки. На повторення музичного супроводу обоє виходять на середину кола й кружляють, узявшись під руки. Діти в колі плескають у долоні.
Я віночок сплету,
Я віночок сплету.
А кому я цей віночок
На голівоньку вдягну?
(Тетянці, Оксанці…)
Народна гра «Ой, Василю-товаришу...
Мета: розвивати увагу, почуття ритму, збагачувати і закріплювати знання про працю людей.
(Діти стоять у колі, за допомогою лічилки вибираємо Василя)
Лічилка: Стоїть верба над потоком,
Похилилась одним боком,
Похилилась до води -
Ти води.
(Діти йдуть по колу і співають)
Ой, Василю-товаришу,
Подивись-но на нас.
Відгадай-но товаришу,
Яка праця у нас.
А як не вгадаєш,-
Будемо карати.
Тоді будеш перед нами
Три дні танцювати!
(Діти показують: копають, замітають, поливають, рубають дрова тощо...)
Гра «Привіталочка»
авторська ідея Т.О. Островської; муз. народна
Мета : Встановити емоційний контакт між усіма учасниками. Розширити словниковий запас дітей, виховувати дружнє, привітне ставлення один до одного.
Хід гри:
Музичний керівник:
Ідуть, ідуть наші ніжки (Діти рухаються в довільному напрямку)
Знають всі доріжки.
Весело гуляють,
Друга зустрічають. (Вибирають собі пару і вітаються за руку)
Діти:
Добрий день, друже мій, (Проспівують слова)
Я тебе вітаю,
І для тебе друже мій
Пісеньку співаю. (Діти кружляють парами)
(Гра повторюється 3-4 рази)
«Весела подорож»
авторська ідея Т.О. Островської
Мета: вчити дітей змінювати рухи зі зміною частин музики, розвивати чуття ритму, засвоювати легкий біг навшпиньках, створювати дітям ігровий настрій.
Атрибути: Іграшки на руку – зайчик, білочка, пташечка, лисичка.
Хід гри:
1.По стежинці у ліску з дітками гуляли.
Раптом зайчик прискакав і ми пострибали.
( Діти ідуть на носках, потім стрибають)
2.Всі побігли по стежинці сонечко сіяє
І ось білочка з’явилась, з нами чеберяє.
( Діти біжать на носочках, потім ідуть «дрібушечками»)
3.Знову діти всі побігли пташечки співають
І маленькі пташенята весело літають.
( Діти біжать на носочках, а потім «літають як пташечки»)
4.Біжимо ми біжимо по стежинці всі разом.
І зустріли руду лиску, заспівали з нею пісню.
( Діти біжать на носочках, потім співають пісню «Я лисичка, я сестричка»)
5.А тепер додому час наш садок чекає.
Лісовим усім звірятам, ручками махаєм.
Гра «Повторялочка»
авторська ідея Т.О. Островської
Мета: Встановити емоційний контакт між усіма учасниками. Виховувати дружнє, привітне ставлення один до одного.
Хід гри:
Діти:
Ми у коло всі зібрались, (діти ідуть по колу)
Дуже гарно привітались.
Ми притупнем каблучком (тупають ногою)
Затанцюємо гуртом.
Музичний керівник вибирає дитину-ведучого і промовляє наступні слова:
А тепер у гру пограєм,
На ведучого дивись,
Все уважно ти повторюй
І, звичайно, не лінись!
Дитина показує рухи, а діти повторюють