ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ РАННЬГО ВІКУ з використанням нетрадиційних методів оздоровлення .

22 ноября 2016 - Администратор
ТЕМА: Допоможемо сонечку
   МЕТА :
Здоров'язберігаюча:
- зміцнювати здоров'я дітей.
- здійснювати профілактику простудних захворювань за допомогою дихальної гімнастики , точкового масажу , Су-Джок терапії ,кольротерапії , психогімнастики..
- створювати позитивну емоційну і психологічну атмосферу.
Освітня:
- розуміти поняття «низ-верх» .
-закріплювати назви кольорів(червоний,жовтий,зелений).
- закріплювати навички основних видів рухів.
- формувати мотивацію до спільної діяльності.
Розвиваюча:
- розвивати дрібну моторику пальчиків.
- мислення, уяву, пам'ять, зорове сприйняття.
- просторові та координаційно - ритмічні здібності.
- включати тіло в активний гармонійний режим життєдіяльності.
Виховна:
- гігієнічно-культурні навички .
- навички здорового способу життя, свідомого ставлення до свого здоров'я.
- виробити у дітей свідоме ставлення до виконання вправ та ігор.
- виховувати стійкий інтерес до занять з фізичного виховання.
Інвентар: листочки 3-х кольорів , каштани, соляна лампа, сонечко з промінчиками що загинаються  ,аудіо запис шуму листочків , килимки здоров’я.
  
    ХІД  ЗАНЯТТЯ
1.     Привітання.
 Будьте здоровими,
 Будьте щасливими,
 Будьте розумними,
 Будьте красивими!
 Доброго ранку.
 2. Дихальна гімнастика «Зігріємо ручки»
    --Дітки щось сьогодні дуже холодно ,темно так на вулиці .Ой дивіться сонечко лежить на земельці. Діти де воно ,знизу чи зверху ? А де повинно бути?
Сонечко змерзло у нього нежить у нього нема хустинки ,воно захворіло і потребує нашої допомоги. Допоможемо йому?
Ми прийшли в країну листочків .
3.  Психогімнастика  «Вітер та листочки».
Ми листочки, ми листочки –
Ми осіннії листочки.
Ми на дереві сиділи,
Вітер дунув – полетіли.
Політали, покружляли
І на землю тихо впали.
Ш-Ш-Ш.
Полежали, відпочили
Вітер дунув – полетіли.
Політали, покружляли
І на землю тихо впали.
Ш-Ш-Ш.
    --Потрібно позбирати листочки і з листочків однакового кольору виложити місток до сонечка.
 4.Діагностична вправа «Різнокольорові листочки».
 Кольоро терапія  3 кольори: червоний,  жовтий, зелений .
Осінь, осінь, лист жовтіє,
З неба часом дощик  сіє.
Червонясте, золотисте
Опадає з кленів листя.
Діти ті листки збирають,
І доріжку з них складають.
 Листячко викладаємо на килимку.  Робимо жовту, зелену, червону стежинку ,кольори викладаємо по черзі. Йдемо по доріжці до сонечка.
 5.Пальчикова гра « Сонячні промінчики».
Дітки погладжують ,витягують кожен пальчик – промінчик.
-      Допомагаємо сонечку вилікувати його промінчики. Даємо хустинку, розповідаємо що коли нежить то потрібно витирати носик .
-      Дітки ,а  можна витиратись рукавом?
Су-Джок терапія.
 6. Гра на розвиток повільних плавних рухів , що сприяють витягуванню хребта ,та формують правильну поставу.
Ось так ,ось так сонечко встає
Вище, вище , вище  - –   Діти стоять на колінцях і повільно встають піднімаючи руки до верху ,  підтягуючись .
Весело, весело ,сонечко сміється
А під сонечком усім радісно живеться .— Опускають руки, виконують пружинку  і хлопають .
      -- Сонечко з допомогою діток піднімається на верх.
Сонечко хоче погратися з дітками в гру з каштанчиками.
Щоб нежиті не знати й ніколи не хворіти
Будемо масаж каштанчиками робити.
Цен каштан –фантазер,
Він чудовий масажер.
Щоб гарне здоров я мати ,
Потрібно його катати.
Прикладем до брів, погладимо носик, сховаємо за вушками.
     Сонечко дякує.  .
 --- Допобачення сонечко. Дітки йдуть в садочок.