КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРІОРИТЕТОМ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ „ЧАРІВНА КВІТКА” ІІ молодша група

13 февраля 2017 - Администратор

Програмовий зміст: вчити дітей уважно слухати вихователя, відповідати на поставлені запитання; за допомогою спеціально створених різноманітних ігрових ситуацій закріплювати елементарні математичні поняття один – багато; закріплювати основні кольори; ввести нові поняття високий – низький;спонукати дітей виявляти активність, ініціативу під час дидактичних ігор-вправ; створити позитивний емоційний настрій; розвивати мислення, мовлення, увагу; виховувати працелюбність, цікавість до навчально-ігрової діяльності.

Матеріал: декорації осіннього лісу: ялинки, грибочки, листя;  корзинка, чарівна квітка, іграшковий зайчик, картки на кожну дитину, роздатковий матеріал: листочки; геометричні фігури: цілі та порізані.    
ХІД ЗАНЯТТЯ
Діти з вихователем заходять до кімнати прикрашеної декораціями осіннього лісу.
Вихователь: Щоб удома не сидіти,                                                        
                      Ми сьогодні, любі діти,
                      Помандруємо до лісу
                      Назбираємо грибочків,
                 Ще й гарнесеньких листочків.
 Психогімнастика „Стежка”                                                            
Діти йдуть за вихователем й долають уявні перешкоди.
-         Ми потрапили в осінній ліс. Ідемо тихенько. Навколо кущі, дерева, під ногами шарудить листя. Ось перед нами струмок, через нього прокладено місток із поруччям. Обережно йдемо по містку,            тримаючись за поруччя. Раптом пішов дощ, з’явилися калюжі. Щоб не намочити ноги, переступаємо через них. Дощ закінчився, визирнуло сонечко. Ми зупинилися погрітися в його променях.
Діти з вихователем ідуть по кімнаті розглядаючи декорації і підходять  до галявини, на якій стоїть чарівна квітка.
Вихователь: Діти, подивіться, яка незвичайна, гарна квітка стоїть посеред осіннього лісу! Давайте розглянемо її.                                                     
-         Якого кольору у квітки пелюстки? (червоного)
-         Якого кольору у квітки серединка? (жовтого)
-         Якого кольору у квітки листочки? (зеленого)
-         Що у квітки жовтого кольору? (серединка)                                         
-         Що у квітки зеленого кольору? (листочки)
-         Що у квітки червоного кольору? (пелюстки)
-         Діти, покажіть де у вас голівка. (діти показують)                                
-         Покажіть де у квіточки голівка (діти показують)
-         Діти, покажіть свої ручки (діти показують)
-         Де у квіточки ручки? (діти показують)
-         Діти, вам подобається квіточка?
Мовленнєва вправа „Скажи яка”                                                          
-         Діти, як можна сказати про квіточку? Яка вона? (гарна, ніжна, незвичайна, чарівна, велика, казкова, червона)
-         Діти, а наша квіточка весела чи сумна? (весела)
-         А чому ви так вирішили? (тому що вона усміхається)                       
Звучить музичний запис (віє вітер)                                                             
-         Діти, ховайтеся всі від вітру! (Діти з вихователем присідають, ніби ховаючись від вітру)
-         Вітер минув. Діти, подивіться, що змінилося на галявині? Чого не стало? (не стало квіточки)
-         Як ви думаєте, де вона поділася, такий сильний вітер був... (квіточку зірвав вітер)
-         Давайте пошукаємо квіточку, куди вітер її заніс? Вирушаємо в дорогу!
Гра „Збери гриби”                                                                                      
Діти підходять до галявини з грибами.
-         Діти, подивіться чи є на галявині наша квіточка? (нема)
-         А що є на галявині? (грибочки)
-         Скільки грибів на галявині? (багато)
-         Зберемо їх у кошик. Покладіть кожний у кошик по одному грибочку.
-         Скільки грибів у кошику? (багато)
-         А тепер кожний візьміть із кошика по одному грибу. Скільки грибів в Антона (Софії, Саші)? (Один)
-         Що слід зробити, щоб грибів знову стало багато? (Скласти всі гриби до кошика)                                                                                                   
Діти беруть кошик з грибами і вирушають в дорогу
Гра „Листопад”                                                                                         
-         Діти, подивіться чи нема нашої квіточки у вас на столах? (Нема)
-         А що лежить на столах? (Листочки)
-         Хочете з ними погратися? (Так)
Діти сідають за столи, на яких лежать картки з двома смужками: вгорі червона, внизу синя; набори листків.
-         Покладіть палець на червону смужку. Де розташована червона смужка? (Угорі)
-         Покладіть палець на синю смужку. Де вона розташована? (Внизу)
-         Покладіть на верхню смужку один листок, на нижню – багато листків.
-         Скільки листків унизу? Вгорі?
-         Давайте покладемо листочки у корзину до грибів і підемо на пошуки нашої квіточки.
Гра „Сонечко і дощик”                                                                           
Гра „Склади геометричну фігуру”                                                       
-         Діти, подивіться хто це сидить біля пенька? (Зайчик)
-         Давайте привітаємось до зайчика: Добрий день, зайчику!              
-         А чому зайчик такий сумний? Він на вушко мені сказав, що коли він грався з геометричними фігурами, налетів вітер і перемішав йому всі частини геометричних фігур і тепер зайчик не може скласти геометричні фігури. Діти, допоможемо зайчику? (Так).А ви знаєте геометричні фігури? (Так). Зараз перевіримо: спочатку виберемо цілі геометричні фігури і назвемо їх (Круг, квадрат). А тепер візьміть частини геометричних фігур і складіть фігури.
-         Зайчик нам дуже дякує, а давайте запитаємо в нього чи не бачив він нашу квіточку.
-         Діти, зайчик каже, що бачив – ось  вона лежить під листям.
Діти беруть квіточку, повертають її на місце
-         Нехай вона стоїть посеред осіннього лісу і прикрашає його,             
-         нехай нею любуються люди, які прийдуть в ліс на відпочинок, адже так приємно бачити навколо гарне, ніжне, чарівне.
-         Діти, сподобалась вам подорож до осіннього лісу?
-         З ким ми сьогодні зустрілися в лісі? (з зайчиком)
-         Що ми шукали в лісі? (квіточку)
-         Скільки грибочків, листочків ми назбирали в лісі? (багато)
Повертаємось додому